سرخط خبرها

تاریخ و ساعت مسابقه بلژیک و فرانسه | دشان در فکر سوغات ۳ امتیازی از بلژیک

  • کد خبر: ۲۹۴۲۰۳
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
تاریخ و ساعت مسابقه بلژیک و فرانسه | دشان در فکر سوغات ۳ امتیازی از بلژیک
در گروه دوم لیگ ملت‌های اروپا، بلژیکی‌ها پس از اینکه چندروز پیش توانستند از شکست برابر ایتالیا فرار کرده یک امتیاز از خانه آن حریف دشت کنند، حالا در ورزشگاه خودشان یک دیدار دشوار دیگر را در پیش دارند و باید رودرروی فرانسوی‌ها قرار بگیرند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بلژیک و فرانسه در حالی باید دوشنبه، ۲۳ مهر از ساعت ۲۲:۱۵ برابر هم صف‌آرایی کنند که بلژیک تا به اینجا پس از ایتالیا و فرانسه در رتبه سوم گروهش قرار دارد و دومنیکو تدسکو، سرمربی این تیم به خوبی می‌داند که با توجه به طغیان ستاره‌های تیمش بر علیه او، اگر نتواند از مرحله گروهی صعود کند، کارش روی نیمکت هدایت این تیم به پایان خواهد رسید. تیبو کورتوا مدت‌هاست که به دلیل اختلاف با تدسکو به تیم ملی نمی‌آید و در این فیفادی روملو لوکاکو و کوین دی‌بروینه هم به جمع مخالفان سرمربی تیم ملی اکشورشان پیوسته و حاضر به همراهی شیاطین سرخ فوتبال اروپا نشدند. در این شرایط نتیجه نگرفتن برابر فرانسه و در ادامه نرسیدن احتمالی بلژیکی‌ها به مرحله حذفی لیگ ملت‌های اروپا، می‌تواند ضربه نهایی را به تدسکو زده و او را به سمت در‌های خروج از تیم ملی بلژیک هدایت کند.

در طرف دیگر میدان، فرانسوی‌ها که کارشان را با شکست برابر ایتالیا آغاز کرده بودند، در ادامه با ۲ پیروزی به این رقابت‌ها برگشتند و حالا دیدیه دشان و شاگردانش می‌خواهند در زمین بلژیک هم به نوار برد‌های خود ادامه دهند. البته دشان در فیفادی نتوانست از کیلیان امباپه، ستاره هجومی خود به دلیل مصدومیت استفاده کند و به غیر از او، اورلین شوامنی و مایک مانیان هم به دلیل آسیب‌دیدگی در تمرینات قبل از مسابقه غایب بودند تا حضورشان برابر بلژیک در هاله‌ای از ابهام باشد. با این وجود دشان هنوز ترکیبی پرستاره را در اختیار دارد و رسیدن به ۳ امتیاز در خانه بلژیک، اصلا برای آنها دور از دسترس به نظر نمی‌رسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->